JAJCA S FIŽOLOM PO KATALONSKO

Tokrat z vami delim recept, ki sem ga povzel od kolegice Adeline. Jed je poimenovala jajca s fižolom po katalonsko, njen recept pa je vseboval bel fižol, rdečo čebulo, rdečo in zeleno papriko, paradižnik ter jajca. Sam sem recept nekoliko spremenil in uporabil sestavine, ki sem jih imel v hladilniku (namesto zelene sem uporabil rumeno papriko in namesto rdeče čebule belo), dodal pa sem še koruzo ter nekaj začimb. Skratka enostavno in hitro kosilo.

Sestavine: 

-         - bel fižol
-          -rdeča paprika
-          -zelena paprika
-          -rdeča čebula
-          -paradižnik
-          -jajca
-          -začimbe: čili v prahu, poper, sol, česen, zeliščna sol, …

Priprava: 

Vse sestavine narežemo na koščke, cca 10 min prepražimo in dodamo začimbe po okusu. Vse sestavine nato stresemo v ognjevarno posodo, po vrhu ubijemo jajce in v pečici popečemo na 220°C toliko časa, da se jajca lepo zapečejo.

Nasvet: Jed je primerna za lahko kosilo ali popoldansko malico. Privoščite si jo lahko tudi tisti, ki ste na dieti, upoštevajte le zmernost porcije, saj vas lahko hitro zavede in pojeste preveč.

Pa še kratek video:


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarji:

Objavite komentar